Az én (b)irodalmam

Gyermekkorom óta szenvedélyem az olvasás és az írás. Szabadidőmben novellák, versek, cikkek írásával foglalkozom. Hosszabb-rövidebb történeteimet szeretném itt bemutatni.

Friss topikok

Linkblog

Kert egy rózsája /vers/

2010.03.04. 10:19 | GigiT | Szólj hozzá!

 

Zsúfolt kert egy rózsája vagyok,
Te az eső mely lágyan simogat.
Hálából édes illatot adok,
Letépheted a bíbor szirmokat.
 
A Világűr egy csillaga vagyok,
Te a ragyogó napsugár.
A távolságok olyan nagyok,
Nem érinthetlek soha már.
 
Árván repkedő pillangó vagyok,
Te a legsimább víztükör.
Titokban hűvös csókot lopok,
És csenek belőled emlékül.
 
Folyó partján fűzfa vagyok,
Te a szél mely lágyan átölel.
Hajlongva csendesen sírok,
Ő a társam, ki nem hagy el.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://gigibirodalom.blog.hu/api/trackback/id/tr651808083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása