Az én (b)irodalmam

Gyermekkorom óta szenvedélyem az olvasás és az írás. Szabadidőmben novellák, versek, cikkek írásával foglalkozom. Hosszabb-rövidebb történeteimet szeretném itt bemutatni.

Friss topikok

Linkblog

Várakozás

2010.03.03. 20:53 | GigiT | Szólj hozzá!

   Mikor 2008. decemberében az utolsó gyertyát is meggyújtottuk az adventi koszorún, már tudtam hogy letelt a várakozás időszaka. Itt a karácsony és elérkezett a babám születésének ideje.

   Ormótlan hálóingemben sétáltam a szülészet csendes, de világos folyosóján és minden idegszálammal az elkövetkező órákra koncentráltam. A többi szülőszoba üresen pihent, a pihenőszobából a televízió hallk mormogása hallatszott, a nővérszobában a személyzet csendesen beszélgetett és vártunk.

 A folyosó végén megálltam a görcsös de szépen feldíszített fenyő előtt és mélyen magambaszívtam a mennyei illatot. Némán elmondtam egy imát és a gyermekemre gonddoltam. Mikor néhány könnycsepp is kigördült szememből besiettem a szobámba ahol hálás voltam a némaságnak, ahol nyugodtan szipoghattam és bátorítottam gyenge szívemet.

Hosszú és fájdalmas órák következtek s amikor leszállt az esti sötétség az altatóorvos finoman megpaskolta az arcomat és a fülembe súgta hogy megérkezett az én aranyhajú kislányom.

   Már a második húsvétot várjuk azóta! Gyermekem szalad, gügyögéséből kiérteni néhány értelmes szót és készülünk a húsvéti nyúl érkezésére. Ám még tisztán emlékszem az első találkozásra a Mikulással, az elsó születésnapra és a csodákkal teli karácsonyra. Most tudom mekkora csodák vannak a világon, amiket oly sok szülő átélhet. Amiket az én nagyanyám, édesanyám is átélt valamikor és most nekem is megadta az Isten!

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gigibirodalom.blog.hu/api/trackback/id/tr311806874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása