Az én (b)irodalmam

Gyermekkorom óta szenvedélyem az olvasás és az írás. Szabadidőmben novellák, versek, cikkek írásával foglalkozom. Hosszabb-rövidebb történeteimet szeretném itt bemutatni.

Friss topikok

Linkblog

Óda a cipősarokhoz

2017.03.07. 13:40 | GigiT | Szólj hozzá!

Hogy jól induljon a nap… ma egy kicsit Bridget Jonesosra vettem a figurát akaratom ellenére is! 

A szokásos ébredés, fürdőszobába be, fürdőszobából ki, amikor nem tudod eldönteni, hogy melyik szemhéjpúder lenne a legaktuálisabb és nem utolsó sorban a legtartósabb egy hosszú munkanapra. Persze nagyban megkönnyíti a helyzetet, ha már tudod, mit viselsz aznap. Hát én tudtam. Kéket minden mennyiségben!

Minden szépen alakult egészen addig, míg elhagytam az autót és az első macskaköveken megtett lépésekkor elhagytam a cipőm sarkát. Bakfütty!

Rohanás a boltba, ahol sikeresen bekeveredtem egy műszakra való szobafestő-mázoló közé és próbáltam kevésbé bicebóca léptekkel kislisszolni a bámuló tekintetek közül. Már-már sikerült volna, amikor a nagy válogatás közepette rám borult egy polcnyi Tuc keksz! Isteni!

Amire beértem munkahelyemre, a cipő sarok maradványa már szépen elkopott a járda és a macskakövek jóvoltából.

Hozhattam volna egy pótcipőt? Pont ma, amikor este még „fellépés” lesz a vezetőség előtt…! Némi kartonpapír és cellux segítségével kissé orvosoltam a problémát. Erre szokta mondani drága nagyapám: „- Nincs lehetetlen, csak tehetetlen!”

 

Egy pozitívumot azért sikerült becsempészni az égieknek a szürke és csete-bota reggelembe: nem kellett várakoznom egyetlen zebra előtt sem, már messziről udvariasan jelezték, hogy átmehetek. Hogy mi lehet az oka? Hát az új bőr szoknya! Bár nem az a bizonyos „kis szoknya”, amiért úgy oda volt Daniel Cleaver is az első részben, de szoknya a javából!

A bejegyzés trackback címe:

https://gigibirodalom.blog.hu/api/trackback/id/tr4312319767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása