Az én (b)irodalmam

Gyermekkorom óta szenvedélyem az olvasás és az írás. Szabadidőmben novellák, versek, cikkek írásával foglalkozom. Hosszabb-rövidebb történeteimet szeretném itt bemutatni.

Friss topikok

Linkblog

Bemutatkozás

2010.03.04. 12:07 | GigiT | Szólj hozzá!

 

Már gyermekkoromban is nagy rajongója voltam a meséknek, de az olvasást bevallom nem az általános iskolai kötelező olvasmányok szerettették meg velem. 13 éves koromban a nyári szünetben rátaláltam nagymamám könyvespolcán Claire Kenneth könyveire, amiket nem tudtam letenni. Ilyen volt a Panoptikum, a Neonfény a Nílus felett, Randevú Rómában stb.
Mikor átrágtam magam az írónő szinte összes novelláján és regényén, megpróbáltam szerelmes novellákat „farigcsálni”, melyeket később versek követtek. Mikor egy futballcsapat szurkolója lettem, írtam néhány sporttémájú cikket is. Ma inkább rövidebb történeteket, gondolatokat írok, de büszke vagyok a Levelek című novellámra és első mesémre a Zsuzsó és a karácsonyi manók-ra.
A versek terén mesteremnek tekintem Ady Endrét és József Attilát, rajongok Shakespeare szonettjeiért és az angol tavi költő, William Wordsworth költeményeiért (talán azért is, mert a költő 1770. április 7-én látta meg a napvilágot, azaz pontosan 210 évvel idősebb nálam).
Nagy hatást gyakoroltak rám a Világirodalom legnagyobbjai, mint Viktor Hugo, Jane Austen, Oscar Wilde és nem utolsó sorban Gabriel Gárcia Márquez (az írónak többször olvastam a Szerelem a kolera idején című lenyűgöző regényét).
Továbbá kedvelem J. R. R. Tolkien műveit, Emily Bronte Üvöltő szelek című regényét.
Jelenleg VIII. Henrik életével és a XVI. századi Angliával kapcsolatban végzek kutatásokat.
Egyebekben 30 éves vagyok, boldogan élek férjemmel (aki mindenben támogat) és egy éves cserfes kislányommal.

A bejegyzés trackback címe:

https://gigibirodalom.blog.hu/api/trackback/id/tr411808322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása